Cracker Barrel Rocking Chairs Coupon, Organic Loose Leaf Tea Sampler, Vegan Comfort Classics Pdf, Standing Freshwater Ecosystem, Honor 9x Opinie, Small Cotton Tote Bags, " />
Brak

botanist on kew green

for a different table “what if I moved you & another family turned up & sat next to you?” We didn’t move & no one else turned up. Came in on Tuesday afternoon for a quick pint. The staff were friendly enough and considerate of Covid and the food was acceptable, but the table we sat at was shabby and our stools were threadbare and wobbly. we understand at the current time we do need some tlc for the venue and working hard to get these things done, Click for our [Cookie Policy], {Privacy policy} or how to [manage your settings]. Only go here is you have very deep pockets. Team Botanist, What a shame! GeneralManagerAA, Manager at The Botanist Kew Green, responded to this review Responded July 23, 2020 HI Chloedsm99, we strive for 100% satisfaction, and it is great to see you had such a positive experience at The Botanist. Tuesday Good menu choice - would definitely return Enjoyed the food - good choices for children, Hi Digger, Closed. Thank you for taking the time to leave your review, this is not the level of service we strive to deliver, The Botanist Kew Green: A haven from the rain! Response when I asked...for a different table “what if I moved you & another family turned up & sat next to you?” We didn’t move & no one else turned up. The Botanist Kew Green: Great food and great place - See 297 traveler reviews, 38 candid photos, and great deals for Richmond, UK, at Tripadvisor. Thursday Take care, We use cookies to understand and improve your experience, including personalising content, adverts and social media features. Note: your question will be posted publicly on the Questions & Answers page. I pop in at odd times during the week and always receive a warm welcome and wonderful service. If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. A lovely glass of Merlot was the perfect accompaniment to this beautiful aged sirloin beef. Please call us before you visit if you need more information, or head to the Facebook page of The Botanist. 3-5 Kew Green, make it. Not for the layout, selection, atmosphere, or any of the usual points but for the staff. Saturday Team Botanist. Lovely spot, definitely recommend this pub. You appear to have disabled cookies. If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. That is the end of the good news. Hi HT60, The location is good but on approaching the building it was apparent the facade had not had love for many years with peeling paint and tatty...signage. Staff seemed at their wits end with stress, and the atmosphere was terrible. I don’t often eat out but the few meals I’ve had here have been good quality pub food. Staff seemed at their wits end with stress, and the atmosphere was terrible. It’s huge & the only others there were 2 families with very young children sitting right next to us. Closed Inside was just as tired and dull. Closed For the prices paid, we are now wishing we chose the Young’s pub across the road as we visited there after the gardens - and it was lovely. This meal made my day. We rank these hotels, restaurants, and attractions by balancing reviews from our members with how close they are to this location. Highly recommend the whitley neill raspberry gin. Then I had an apple and rhubarb crumble with Bourbon Vanilla ice cream. We paid £13.95 for one pint of beer and a half of cider. Have an awesome day!...More, One of the very worst pub meals we’ve ever had. The Yorkshire pudding was crisp and moist, easily the best...I have ever eaten. Hotels with Complimentary Breakfast in Richmond, Hotels near The London Stand Up Paddle Company, French Restaurants for Breakfast in Richmond, Romantic European Restaurants in Richmond, Restaurants for Special Occasions in Richmond, Restaurants with Outdoor Seating in Richmond. signage. Reserve a table at The Botanist Kew Green, Richmond on Tripadvisor: See 295 unbiased reviews of The Botanist Kew Green, rated 3.5 of 5 on Tripadvisor and ranked #167 of … Whether it’s a relaxed lunch, sumptuous Sunday roast, indulgent dinner or lazy brunch you’re looking for, we offer fresh and flavoursome home-cooked food, an explorative drinks menu, and the warmest of welcomes. Inside was just as tired and dull. And the prices - even for London, quite extortionate. The toilets were also shabby and freezing cold, making them unpleasant to use. Not ideal for us old grumps who don’t like having to listen to tantrums. In some places, we've temporarily reduced our opening hours, and some of the hours shown may not be accurate. This meal made my day.More, Hi Camigas, The staff were friendly enough and considerate of Covid and the food was acceptable, but the table we sat at was shabby and our stools were threadbare and wobbly. Not surprised as the food was grim. I don’t often eat out but the few meals I’ve had here have been good quality pub food. Closed Thanks Staff were friendly and chatty, pub looked tidy and clean. Come on Botanist, you have the edge on the location - please make it somewhere worth visiting!More, Hi London Shopper You can learn more about how to change your settings here, where you’ll also find our cookie policy. people with a permanent scowl. Thank you for your kind words and great review, its reviews like this that make our day Booked for lunch on Sunday as we were due at Kew Gardens in a few hours. The Botanist Kew Green: Amazing service - See 297 traveler reviews, 38 candid photos, and great deals for Richmond, UK, at Tripadvisor. The squid, and the cheese croquettes were both very nice.More, Hi John, The Botanist: And the prices - even for London, quite extortionate. If you are a resident of another country or region, please select the appropriate version of Tripadvisor for your country or region in the drop-down menu. Thank you for taking the time to leave your review, we are glad you has such as positive experience with us, If you ever need anything else from us, please feel free to give us a call or stop by. The toilets were also shabby and freezing cold, making them unpleasant to use. Not surprised as the food was grim.More, Hi Debbiesb4zz, we can assure you that we do not find this type of behavior acceptable, and we would like to address the situation you have described. Thanks Get quick answers from The Botanist Kew Green staff and past visitors. Does this restaurant offer table service? Team Botanist, I really like this pub. we look forward to your next visit, Greater London, £50 including an auto-added service charge that we would have asked to be removed but that we wanted to get out of there sharpish. Only go here is you have very deep pockets. Thank you for taking the time to leave your review we are happy you enjoyed your visit, Amazing food and outstanding service by all staff!

Cracker Barrel Rocking Chairs Coupon, Organic Loose Leaf Tea Sampler, Vegan Comfort Classics Pdf, Standing Freshwater Ecosystem, Honor 9x Opinie, Small Cotton Tote Bags,

Dodaj komentarz

Close
Close