Breaking NEWSCo słychać na mieście?

Centrum Kultury szuka wykonawcy TVŻ, pozwoli na 90 minut reklam w 40 minutowym odcinku

Centrum Kultury w Żyrardowie w piątek 20 kwietnia 2018 roku ogłosiło konkurs na przygotowanie i produkcję programów Telewizji Żyrardowskiej. Zainteresowane firmy muszą się spieszyć, ponieważ czas na przesłanie ofert mają tylko do najbliższego czwartku 26 kwietnia do godziny 10:00.

Już w sobotę na naszą skrzynkę pocztową wpłynęła wiadomość od p. Daniela Jarosza z prośbą o pomoc w dotarciu z tą informacją do jak największej liczby osób. Jakież było nasze zdziwienie, gdy sprawdzając w poniedziałek po południu strony internetowe oraz profile społecznościowe urzędu miasta i centrum kultury nigdzie nie zauważyliśmy tej informacji.

Więc jak to jest ? CK próbuje dotrzeć z tą informacją do jak najszerszej grupy osób a sama tej informacji nie udostępnia? To był pierwszy kontakt ze strony p. Daniela Jarosza z Informacjami Żyrardowskimi od 2 lat, więc nie możemy się oprzeć wrażeniu, że prośba ta nie była zupełnie szczera, a została wysłana tylko i wyłącznie dlatego, że wcześniej ujawniliśmy szereg nieprawidłowości w finansowaniu TVŻ.

Odpisaliśmy więc następujaco:

„Panie Danielu, Skoro chodzi o jak największą ilość osób powiadomionych o konkursie ofert to dlaczego informacja ta nie pojawiła się jeszcze na zyrardow.pl + ckzyrardow.pl + profile FB?”

Niedługo po tym informacje o konkursie ofert zaczęły się pojawiać w ww. mediach. Z siedmiodniowego terminu zostały już tylko trzy dni – od piątku do poniedziałku włącznie wiedziały o nim tylko nieliczni.

Po przeanalizowaniu projektu umowy znaleźliśmy ciekawy punkt dający nawet nie tylną furtkę a po prostu zielone światło na reklamy w TVŻ emitowane przez wykonawcę zlecenia aż do 90 (!!!) minut w tygodniu – przy 40-minutowym, tygodniowym odcinku. Tak długich reklam nie ma nawet w świątecznych, charytatywnych blokach reklamowych. Jedyny warunek – muszą być związane z Żyrardowem – z tym kłopotu nie będzie, spółki miejskie z naszym miastem związane są dość dobrze.

„§2, pkt. 9. Zamawiający zezwala Wykonawcy na emitowanie (łącznie do 90 min w tygodniu) w TVŻ HD dodatkowych, wytworzonych przez Wykonawcę programów, w tym również materiałów promocyjnych etc., które będą związane z Miastem Żyrardowem.”

Teraz nie będzie niedomówień i reklamy z miejskich spółek będą mogły płynąć szerokim strumieniem.

Link do konkursu: http://www.bip.ckzyrardow.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=13

Jeden komentarz

  1. Czyżby przetarg był przygotowany pod jedną, konkretną firmę? Np. dotychczasowego producenta… Według założeń przetargowych, nowy (lub nowy, dotychczasowy) producent tvż, miałby zająć się realizacją od 1 maja… Tymczasem jest 3 maja i wciąż brak jest ogłoszenia wyników przetargu…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Close
Close